vrijdag 10 september 2010

Nars Laguna Bronzer Review en Swatches

Nars is één van mijn lievelings merken. Ik ben dan ook gek op de Laguna Bronzer van Nars.
Toen ik afgelopen in mei in de Neiman Marcus was in New York kon ik deze geweldige bronzer niet laten liggen. Na een uitbundige overtuiging van de verkoopster ( lees: OH MY GOD ITS AMAZING AND IT IS SO BEAUTIFUL ON YOUR SKIN!!) was ik om. Sindsdien draag ik deze bronzer elke dag.

De bronzer wordt omschreven als een zachte poeder met een gouden glans. Het creëert een warmte over je hele gezicht en is erg geschikt om mee te contouren.


Zoals je kan zien heb ik laatst de pan al geraakt. Ergens vond dit jammer, maar het blijkt wel weer dat ik echt gek ben op deze bronzer. Gelukkig is de bronzer aardig groot dus kan ik nog lang van genieten.



Wat ik erg mooi vind van de bronzer is dat er geen 'grote' glitters inzitten. Maar er zit een hele subtiele en natuurlijke glans op je gezichtje wanneer je deze bronzer draagt. Verder is de kleur ook mooi natuurlijk. Deze bronzer is absoluut niet oranje, maar zorgt voor een healthy glow.


De bronzer kost $32 omgerekend is dat ongeveer €25. Wat een beste duit is voor een bronzer, maar het is het dubbel en dwars waard! Je kan de bronzer helaas niet in Nederland kopen, maar de bronzer is wel online te koop bij HQHair.com






Geen opmerkingen:

Een reactie posten