woensdag 8 september 2010

The Body Shop Smoke & Fire Collectie Fall 2010

Misschien heb je het al wel gemerkt aan het koudere en natte weer, maar de herfst is weer in aantocht! Nu heeft The Body Shop een hele mooie nieuwe herfst collectie uitgebracht genaamd de Smoke & Fire lijn.

Voor deze collectie zijn er deze drie oogschaduws uitgebracht in Peach, Midnight Blue en Velvet Green. De oogschaduws bevatten Vitamine E en Marula oliĆ«n. TBS belooft long-lasting eyeshadow en dat het niet in de lijntjes gaat zitten. Deze oogschaduws kosten € 11,95 p/s.
Deze Colourglide lipcolors zijn de lipsticks die bij deze collectie horen. De kleuren van deze collectie zijn niet heel bijzonder. Zoals je op de afbeelding kan zien zijn het wel erg draagbare kleurtjes. De colourglide lipcolors kosten €10,- p/s. Waar ik dan wel heel erg benieuwd naar ben zijn deze Kajal eyeliners. De kleuren zijn Charcoal en mooie zwarte eyeliner, Evergreen de groene eyeliner en Steel een mooie grijze metallic kleur. De kajal eyeliners kosten € 10,95 p/s.

Last but not least deze mooie Highlighter/Bronzer, ook wel de Limeted Edition Autumn Leafs Compact in de kleuren Chestnut en Berry . Zelf vind ik dit toch echt het topstuk van deze collectie. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe groot deze in Real Life is. Deze juweeltjes kosten €22,- p/s.

Of deze collectie al in de winkels ligt, weet ik niet zeker. Maar ik denk dat het zeker even de moeite waard is om een kijkje te nemen.

Wat vinden jullie van deze collectie?
Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten